Geçen hafta beta 1.3 çıktı herkes negatif dedi ama ben hissediyordum. Tatile gideceğim Bayramda dün maydonaz suyu kaynattım ama içemedim bişey engel oldu, sabah ofisin karşısında hastaneye gittim beta verdim veee 28.
Doktorum aradı, pozitif hamilesin, şuan kese görünmez gel yarın yine kan verelim. Tebrik ederim dedi… Rabbim isteyen herkese nasip etsin. :)