Ecem_P Benimadimanne bana kalırsa bekleyin ama yapmak isterseniz Yarın sabah ilk idrarda yapın ilk idrar geceden beklediği için hormon daha yoğun olur
Sensedim Benimadimanne silik felanda çıkmazsa regl gününe kadar rahat edersin günün gecersede onu ozaman düşünürsün 😀
Merveue Benimadimanne bende erken yaptım sonuç hüsran çıkmıştı fakat hamileymişim testlerde doğru vermiyor gecikmen olursa yapsan daha sağlıklı olur
Mrsakar Benimde Bat 6 ama 3 test yaptım şimdiye kadar hepsi negatifti . Mide bulantım sabahtan beri var koku hassasiyetim var ama testte çıkmıyor 2 gün daha bekleyeceğim bakalım