31 haftalığim bu haftasonu yaptım gece 1:30a kadar😂
Yaptıklarım;
-Kuru köfte
-Sulu köfte
-Tavuk şiş
-Dolma biber içi
Bugünde, hazır yufkadan patatesli rulo börek yapicam. Bayramdan sonra sarma sarılcak. Bu günlerde schnitzel yapıp koycam daha ve kurabiye hamuru.
Yurtdışındayım ve eşimden başka kimsem yok. Çok ilgi istiyen 2,5 yaşında oğlum var.
Doğumda ve doğumdan sonra maalesef kimse gelmicek aileden. Eşim işden 1 hafta izinli olucak.
Ona pratik olsun diye hemen buzluktan çıkarıp pişirsin diye yaptım. Bu arada mantı ve içli köftede var ama onları satın aldım
(Bu arada kendimiz için yaptım misafirler için değil)