ayse_65 ne olur ne olmaz bi şekilde kullanmaya çalış canım, malasef mide bulantısı yaşarken çok zor oluyor evet ama mide bulantın bi şekilde geçecek ve kullanmadığın için üzüleceğine iyiki kullandım dersin en azından 🤗
mesela sabahları bulantılar daha çok oluyor illa folik asiti sabah yutacağım diye uğraşma kendini iyi hissettiğin bi saat belirle o saatte gün içinde yut her gün aynı saat mesela 🤗🤗