Arkadaşlar 26 Mayıs’ta adet oldum 30 Mayıs’ta bitti. 31 Mayıs ve 1 Mayıs’ta ovulasyon testi yaptığımda silik çıkmıştı. Bugün yaptığım testte hemen çift çizgi çıktı ikisi de eşit. Ben 31 Mayıs ve 1 Mayıs’ta silik çıkmasına rağmen kurunmasız ilişki yaşadım. Şimdi iki çizginin de çift çıkması silik olmaması yumurtlama oldu mu demek olacak mı demek.. bugün de korumasız ilişkiye istesem 3 gün üst üste olduğu için sperm kalitesi düşmez mi kafam çok karışık bilen biri lütfen yardımcı olabilir mi
https://photos.app.goo.gl/NjKHzKrQgpseR9qU8