Nur_2737 26 haftalık hamileyim dün geceden beri bebek uzandigim yerde dagg gibi toplanıyor karnımı baya yırtıp çıkacak gibi yittiriyor hareket pek yok tekme falan ama sürekli bu şekilde yittiriyor toplanıyor sebebini bilen var mı
Kvsr46kvsr Nur_2737 kasılma anlattığınız şey, eğer çok sık oluyosa bi doktora gidin. Ara ara olmasında sıkıntı yok. Belki magnezyum verir yada sık sık oluyosa başka sorun vardır
2cocuk2kopek Nur_2737 canım ne sıklıkla oluyor bu kasılma oluyor yalancıda olabilir gerçekte doktoruna gitmekte fayda var
Nur_2737 Kvsr46kvsr yani gece uyku için uzandigimdan itibaren başladı sabah uyandigimda da vardi şimdi geçti tekrarlarsa gidicem doktora o zman kasılma sebebini bilmiyorum kasildiginda bilmiyordum gerçi 🤔
Kvsr46kvsr Nur_2737 yani karnınız sertleşiyor bi yerde toplanıyor taş gibi oluyor :) buna kasılma denir. Hareketinizi kısıtlar nefes alamazsınız mesela büyüdükçe zorlar. Enfeksiyondan da olabilir. Magnezyum eksikliğide olabilir. En iyi doktor bilir tabi
AybenYB Yalancı kasılma olabilir canınızı çok yakmıyorsa normal diye biliyorum haftanıza göre, doktorunuza sorun yinede, bana da oluyor aynısı, çok sık ve düzenli bir şekilde olursa söyle hemen demişti doktorum
2cocuk2kopek AybenYB normal değil valla ilk hamilelikte 27 haftalıkken yaşadım doktora gittim sancılar başlamış yatış verildi doğum durduruldu
AybenYB 2cocuk2kopek eğer sıklıkla ve düzenli aralıklarla olmuyorsa normal demiştim zaten, benim doktorum o şekilde bilgilendirmişti ☺️
2cocuk2kopek AybenYB benim düzensizdi kuzum ya sancıda hissetmiyordum şans eseri gittim doktora aslında ilk gebelikte öyle bir macera yaşamıştım 🙈🙈 oyüzden bunda da bi tedirgin oluyorum kasılma olunca
AybenYB 2cocuk2kopek ay o zaman iyi ki gitmişsin allah korumuş hamilelik dipsiz bir kuyu gerçekten hiçbir şey bilmeden bebişi sağlıklı tutmaya çalışıyoruz ben sürekli doktoru darlıyorum 😂 çok geçmiş olsun, benim de ilk gebeliğiö sürekli tetikteyim