Nghnnklcc 12+5 olduk biz bana bir enerji geldi iştahım yerine geldi Allah şükür çok iyiyim doktor cinsiyet tahmininde bulundu diğer kontörlü bekliyoruz sizler neler yapıyorsunuz nasıl geçiyor 🌸
MadameTussauds Nghnnklcc darisi basimaaaaa Aminnnnn 🥲🥲10 haftalihgim bulanti kusma ne ararsan var suan icin iyiyim diyemem ama sükür
Annelikyolundabiri Nghnnklcc 14+1 ile selam 👋🏻 benim de iştahım çok açıldı 🤭 ama sadece sevdiğim yani yiyebildiğim şeylere karşı. Hala tiksindiğim çok şey var 😅 13 haziranı bekliyoruz muayene için 🩷
Symylldz Nghnnklcc 13 haftalık olduk bizde maalesef çokta keyfi geçmiyor bulantı halsizlik vs. tarama testine gitmiştim bize doktor cinsiyetle ilgili bir şey söylemedi sormam mı gerekiyordu acaba bu arada tebrik ediyorum sizi umarım hepte böyle güzel geçer 🙏🏻🧿
Angelmom1 13+4 ara sıra karın ve bel ağrısı hafif kusmalar sık acıkmalar dışında çok şükür idare ediyoruz cinsiyetimizi şuan için söylemedi emin olmayı bekliyor doktorumuz
Nghnnklcc _yessimm benim de biraz biraz başım ağrıyor bu durumda yaygın olan birşeymiş sanırım sadece karınlık iyi geliyor
Nghnnklcc Symylldz çok teşekkür ediyorum umarım herkesin çok keyifli sorunsuz geçer biz sormadan tahminde bulunalım mı dedi bizde şaşırdık bizim bebe göstermek istedi hemen 😂🩷
ipekvemercimek Bugün 11+4 iştahım açıldı ama hala uykum var, cinsiyet daha belli değil. İlk zamanlarda yoktu ama bulantılarım başladı sanırım böyle midem bir garip 😐