knisa12345 geçen hafta betam 43 çıkmıştı bugün kanamam oldu ağrılı bir şekilde. doktora gittim yalancı pozitiflik olduğunu düşünüyorum adet görüyorsun dedi ultrasonla baktı ve rahim kalınmaşmamın da olmadığını söyledi böyle bir şey yaşayanınız var mı?
dalyaluna35 Kontrol beta verdiniz mi? Beta giderek dustuyse kimyasal gebelik olmuştur ve sonucunda adet olunur bi beta kontrolu yaparak bunu kesinlestirebilirsiniz geçmiş olsun