Elif Ada koymayı düşünüyoruz kızlar sizce nasıl ☺️
A145N gayet güzel canım adıyla büyüsün inşallah
A145N Bizde elif defne koyacağız sizinde güzel bence😊
A145N çok güzel sağlıkla gelsin😉
A145N Güzel bence
Supermom488 amin canım inşallah 🩷
3_bebelianne sizinkide çok güzelmiş ☺️
A145N teşekkürler adları ile yaşasınlar inşallah adaşlar🌸❤️