iremzcn Merhaba kızlar bebeğim anne sütünü ve mamayı Biberon ile içiyor yenidoğan uyumlu yavaş akışlı fakat içtiğinde uykuya dalınca aniden boğazına kaçıyor ve nefesi gidiyor çok korkuyorum her pozisyonu denedim öneriniz var mı
Supermom488 iremzcn daha yavaş akışlı bı biberon tercih etmenizi tavsiye ederim uyurken kendilerini kontrol edemedikleri için boğazlarına kaçıyor
dunnobeck iremzcn Ben 1 ml olan şırıngayla veriyorum. Biraz uğraştırıcı oluyor ama yavaş yavaş içtiği için bence daha risksiz