Henüz 3 4 aylıkken bebeğinizi tek başına nasıl ameliyathaneye yollayabildiniz bana cesaret verin? Benim gönlüm el vermiyor ya orda üşümesine orda iğne yaptıklarında ağlamasına. Çünkü orda uyuşturmak için igne yaptıklarında susturmak için uğraşmazlar elinden kolundan tutup yaparlar. Ben bunları düşününce el kadar bebegimi kendi başına oraya göndermek gelmiyor içimden. Özel bir klinikte yanında bulundugum uyuşma evresinde susturdugum sonrasında da yanında olduğum bir sünnet istiyorum. Sizin fikriniz? Çünkü burda bir bayan sünnetden sonra bebeginin titreyerek geldiğini söyledi içim yandı kavruldu resmen. Ve lokal anestezide 2 3 iğne yapıyorlarmış. Aşıda bile içim gidiyor hemen alıp susturuyoruz hepimiz orda kim susturur kucagına alır ki tabiki uğraşmazlar Bunu bile bile nasıl tek başına sünnet ettirdinizzz🫠