Sunadurak hatta bizim de devlette gittiğim doktor 2.8 ve radyoloji uzmanı 3 ölçtü sinir olduğu için üniversitesiye gönderdiler ama ozeldeki doktorum ve bulduğum prof birebir 3.6 ölçtü ben de ,2.8 i duyunca bı rahatlamstm ama eminim artık yanlış ölçmüşler devlette resmen