Herkese merhaba
10 haftalık gebeyim. Gebelik öncesinden gelen ve geçmeyen vajinal mantar enfeksiyonu var. Doktora bahsettiğimde donaxyl fitilini verdi. Kullanıp kullanmama konusunda çok kararsızım.akıntı rahatsız ettiği için söyledim doktora. Kullanmasam mantar bebeğe zarar verir mi. Doğuma kadar mantar enfeksiyonu devam eden anneler oldu mu bu süreçte. Bu ilacı kullananlar var mı. Geri bildirimleriniz benim için şok önemli:))