Gulser ben yaşadım, tulum aldım normalde şapkası vardı ama gelen pakette şapka yoktu hala uğraşıyorum onun için, bide e Bebek’in gittigidiyorda ki satış sayfasından hastane çıkışı aldım 1 hafta sonra hala krgolamamışlardı mail attım en kısa zamanda kargoya verilecektir dendi 1 hafta daha bekledim yine kargoya verilmedi tekrar mail attım yine en kısa zamanda kargoya verilecektir dendi 1 gün sonra müşteri hizmetlerini aradım şikayet için meğer 10 gün önce iptal etmişler ama bana hiçbir dönüş yapılmadı ve ben mail attığımda da en kısa zamanda kargoya verilecektir denildi. E bebekten tekstil ürünü Almamaya karar verdim artık.