Kızlar iyi araştırıp iyi bir perinatolji doktoruna gidin ben dün girdim isim vermek istemiyorum devlet hastanesinde perinatolji ye girdim 6 dk bile surmemistir detaylı ultrasonyin 20. Haftayim doktor bana bak bebeğin eli kolu yüzü diye bile göstermedi kendi hızlı hızlı baktı sadece iç organlarina baktı yanındaki asistana ölçümleri söyledi öyle duydum son anada cinsiyet sordum kız dedi kesin mi dedim kendi doktorun teyit etsin dedi bana bacak arası bile gostermedi içim de şüphe var nedense alışveriş yapacağım korkuyorum cinsiyet yanılması çok duyuyoum sizce 25. Hafataya kadar bekleyeyim mi