Geçen hafta bebeğim 12+3 haftalıkken Devlet hastanesindeki doktor kesin olarak cinsiyetini kız dedi , bugün özel hastanede randevumuz vardı doktor 16 haftalığa kadar net bir şey diyemem dedi şu an bebek 12+6 günlük kordon var belki kordonda gizliyor bebek hareketsiz dedi . Açıkçası bugün ki doktor pek ilgilide değildi . Biz çok arada kaldık cinsiyet partisi için beklemeli miyiz sizce kızlar . Sizce cinsiyeti net midir yanılma payı olur mu