1prens_1prensesannesi_ Hanımlar 39+4 son karar vereceğim sizde oylarsanız sevinirim sizce hangi isim daha uyumlu hoş oluyor 💙👼🏼
1prens_1prensesannesi_ Anneoldum2 Kızım iki isimli o yüzden iki isim olsun istedim evet Emir tek basına da çok güzel 💙