Anneoldum2 Kızlar ilk gebeliğimde uyuşmazlık iğnesinden sonra kalçamda ağrı olmuştu biraz şimdi 2.gebeliğim yine uyuşmazlık iğnesi oldum cuma günü ama hiç ağrı olmadı neden acaba
Nurbesteee Anneoldum2 bende oldum çok hafif bir sertlik geliyordu elime sadece kalçada ertesi gün geçti ağrım olmamıştı hiç muhtemelen vuran kişinin eliyle alakalı olabilir herkesi farklı etkiliyor
Visenya Anneoldum2 Benim koldan yaptılar. Bir iki gün hafif bir ağrı oldu ama çok rahatsız edici değildi 🤷🏻♀️
Kkardelenn1 Visenya Türkiye’de misiniz acaba ilk defa koldan duydum hep kalçadan yapıldı bana ve hep o şekilde duydum