Briahll Seymaaa05 inşallahh🩷 2 kürtajım var o yüzden hep Bi tedirginlik var acaba bişe olmuş mudur diye 🥲
Kkardelenn1 Seymaaa05 çok şükür uygulamaya göre 57 ama 37 de doğacak diye konuştuk o yüzden 37 falan ama ben yine de en uzununq hazırlıyorum kendimi😃😃hepimizin bebişleri sağlıkla gelsin inşallah