Merhabalar herkese , Yaklaşık 3 haftadır alerjik rinit ve sinizüt sebebiyle antibiyotik kullanıyorum. Bir doz da kortizon iğne yapıldı . Henüz bebek yok düşünüyoruz bu ayın sonunda hamile olmuş olsam bu ilaçların bir zararı olur mu acaba ? Yoksa birkaç ay ertelemeli miyim ?