Asteriaa Kizlar selammm 🥰 bebeğime büyüyünce verebilmek için 18 yaşına gelince veririm diye düşünüyorum bir defter hazırlıyorum 8 haftalıkken basladim bu deftere, defteri annem hediye almıştı 🥹☀️ bende bunun için uygun gördüm defter bitene kadar doğmuş olacak çoktan ama doğduktan sonra anilarimizida yazicam ultrason resimlerrinide yapistirmayi düşünüyorum belki ayrı bir albümde alırım resimleri için ama çok para vermeyi gereksiz buluyorum defter sonuçta biraz yaratıcı olunabilir bence sizler yaziyormusunuz benim gibi defter merak ettim 🩷🥰 . 
Alya05 Asteriaa çok güzel. Benmde küçük bi not defterim var oraya güzel ve önemli şeyleri yazıyorum. Çocuklarım büyüdükleirnde okusunlar bilsinler
Asteriaa Alya05 evet ben muhtemelen bir tane yapar dururum gibi şimdilik yoksa aynılarını diğer çocuğumdada yapmam gerekir kıskanır 😄😄😄
DuruDefne_mommy Asteriaa 6 yaşındaki kızımın defteri bu.Ne zaman baksam gözlerim dolar🥺 İçi anılarla dolu.🌸💞 Tekrar hamileyim ve aynı defterden tekrar aldım 🌸🌸 Söz uçar yazı kalır derler doğruymuş 😇😇
DuruDefne_mommy Asteriaa cok güzel.İcerisinde özel anları paylaştığım ve yazdığım için atamıyorum ama trendyoldan bakabilirsiniz içeriğine 🌸😇