bravo61 Seyalem çok değilse ara ara olması normalmiş damarlar hormonlardan kaynaklı değişiyormuş ondan ötürü
Seyalem bravo61 sizde demi oldu çok sık diyemem ama ara ara oluyo bazen uykudan uyanirken sabah ayağa kalktığımda oluyo bazen anlık sızıp geliyor korktum bende doktoruma da soracagim burdanda merak ettim basina gelen varmi
bravo61 Seyalem bende de oluyordu çok az farkında olmuyordum gene siz doktora sorun tabi ama ben normal dye biliyorum
Seyalem sym0109 dün kanadı şimdi tekrar oldu doktora sordum tansiyon olcmemk söyledi düzenli eğer normalse KBB doktoruna git dedi