Esstuu ben böyle isimlere karşıyım kürt olmak Türk olmak diye ayrımcılık yaptığımdan falan değil sakın yanlış anlamayın lütfen ama hiç tanımadığın birinin seni ismine göre yargılayacağını düşündüğüm için kendim koymam bi tanıdığım var ismi Rojda mesela herhangi bi konuyla ilgili bahsederken Rojda ismini duyan herkes bi tepki veriyor mesela. Tabi karar nitekim annenindir herkesin kararına da saygımız sonsuzdur fikir istediğiniz için söyleme ihtiyacı duydum☺️