1 haftada ciddi artış var yani o yüzden tansiyonumda yükseliyor 2.53 geçen haftayken tansiyonum yüksek diye kadın doğum doktoru bakınca 3.93 çıkıyor inatla söylüyorum 25 mg yetmiyor 50 mg yazın diye inatla 25 mg veriyor 25 mg kullanınca tiroidim uçuyor 50 mg içince tiroidim normale düşüyor