İki hamileliğimde de boyamadım, şuan saçlarım rengarenk 😂 açıkçası boyadaki kimyasalların ilerde bebek sağlığıma olan etkilerini bilemediğimizden ben tercih etmiyorum, biraz sabredilebilir diye düşünüyorum. Doğumdan sonra 40 çıkınca kuaföre gitmiştim 1 gün emzirmedim sütümü sağıp attım