Merhaba kızlar. Bugün 35+3 olduk ve kontrolüm vardı. Doktorum bebeğin 37 haftayla uyumlu olduğunu söyledi ve böyle giderse sezaryene alacam dedi. Normalde sezaryen taraftarı değil, zaten devlet takipliyim ama bebek çok büyük dedi. Baş aşağı da dönmüş bebek. Bu durumu yaşayıp normal doğum yapan var mı ? Ya da ilerleyen haftalarda gelişimi durur mu, haftasını yakalar mı yani ? Yaşayanınız varsa dönüş yaparsanız sevinirim ☺️