Youngmom8 sağlıklıca büyüsün inşallah minik🥰🌸 Ben bugün 12+3, ve tam 12+0 da ikili tarama için gittiğimde doktor çok emin bir şekilde şak diye “bu bebek kıız” dedi 😂🫢 ben hâlâ küçük düye inanamıyorum ama bacak arasını da gösterdi gerçekten kızmış sanırım. Yani evet belli olur ama bazı doktorlar emin olmak için bikaç hafta daha bekleyebiliyor. Bu arada beb perinatoloji takipliyim, onların makineleri daha iyi, belki o yüzden görmüştür bilemiyorum da 😊🦋