GirlandBoy_Mom Yarın görüş günümüz uzun zamandır özele gitmemiştim detaylıca göreceğim miniğimi çok heyecanlıyım sizde durumlar nasıl? Bebişler kaç kilo, doğum pozisyonu aldılarmı ve daha bir çok soru var aklımda 🙈🥰
fatmaanuurr22 GirlandBoy_Mom ben 31.haftanin ilk günü gitmiştim 1880gramdi baş aşağı pozisyon almıştı şimdi 32+2 olduk insan merak ediyor ya ne kadar büyüdü diye sağlıkla gelsin miniklerimiz 🥰🫶
senatss GirlandBoy_Mom perşembe günü muanemiz her hafta gidiyoruz muaneye geçen hafta 1 hafta önden gidiyordu boy kilo bakalım bu hafta ne durumdayız artık her hafta merak ediyorum ne durumdayız dihe birde 4 gündür gaşan tansiyon yüksekliği yaşıyorum
3_bebelianne GirlandBoy_Mom 1hafta sonra gideceğim ben bayram sonrası göreceğiz bakalım nasıl dayanacağım bilmiyorum bugün tam 33hafta oldu😊
maihayal Ben de cuma günü kontrole gittim 33 haftalık ilk nstye de girdim şükür her şey yolundaymış, boyu 44 cm kilosu 2074 gramdı başı da aşağıdaymış öyle söyledi doktor, tekrar 2 hafta sonrası için çağırdı
GirlandBoy_Mom maihayal maşallah canım kiloları birbirine çok yakın benimde 2167 gram 42 cm di 32+6 ama halen makat geliş şuan 33+3 üm
GirlandBoy_Mom fatmaanuurr22 maşallah canım🥰 insan merak etmezmi hergün gidesim geliyor 😁benimki halen makat geliş 🥲
maihayal GirlandBoy_Mom inşallah zamanla doğum pozisyonunu alır kolaylıkla sağlıkla olur hepimizin doğumu☺️ hazırlıklarınız nasıl bitti mi
fatmaanuurr22 GirlandBoy_Mom yaa aynen öyle hergun gidip göresimm var 🥰 döner ya umarım sen sezeryan mi normal mi istiyorsun
GirlandBoy_Mom maihayal amin inşallah canım cümlemizin 🤲🏻🌼bitti sayılır sadece kıyafet yıkama ütüleme kaldı ya senin🥰
maihayal GirlandBoy_Mom benim de o işler var daha hastane çantasını hazırlayacağım kendi eksiğim olunca onu alıyorum öyle gidiyor☺️
Melissayda @GirlandBoy_Mom 37+3 haftalık olarak bende toplanayım mı aşkom her şey hazır çarşamba günü son kontrol ameliyat için 12 haziranda doğum inşallah 🌸🙏
GirlandBoy_Mom fatmaanuurr22 normal istiyorum ben canım ilkide normal di benim ama dönmezse sezeryan oluyor işte inşallah döner 🥰
GirlandBoy_Mom senatss her haftamı ne güzel özel mi devlet mi takiplisiniz? Çok geçmiş olsun benimde geçenlerde 18 di tansiyonum
senatss GirlandBoy_Mom devlet takipliyim erken doğum riskim var ztn birde serklaj amaliyatlıyım çok zor du bu haamilelik benşm için hayırlısıyla doğsun istiyorum birde bakay gelişli beyfendiii🥺🥺
senatss GirlandBoy_Mom devlet takipliyim erken doğum riskim var ztn birde serklaj amaliyatlıyım çok zor du bu haamilelik benşm için hayırlısıyla doğsun istiyorum birde makat gelişli beyfendiii🥺🥺