Mor-kelebek merhaba epixx kullaniyordum 1000 mg olarak hamile kalinca 250mg aliyorum gunde 4 kez. Bebege 1000 mg ayni anda vermeyelim dedi doktorum. Folbiol kullandim 12. Haftada kestik vitaminlere basladik ayrica norolojiden de takipliyim o da ampul vitaminleri ekledi 6. Aya kadar kullanacagim, 6. Ay tekrar goruselim dedi. Suan 13+6 dayim. Siz ne kullaniyorsunuz