Hayalim91 Zeyzeykr valla subatta doğurdum nisanda başvurdum çoğu herkes aldı alamayan haziranı beklesin diyorlar haziranın kaçında yatar Allah bilir
[silindi] Zeyzeykr bi kaç akrabam e devletten baktiklarinda asam devam ediyor diyorlar sizde de öyle miydi
Parinas Zeyzeykr başkası da çekebiliyor mu acaba TC ile. Eltim doğum yaptı ama köyde olduğu için yardımı alamıyor benden rica etti
Zeyzeykr [silindi] evet devam ediyor yazıyodu mesaj geldi ashb den sonra halkbankasından kimlikle çektim parayı 2 şubatta doğum yaptım mart nisan mayıs yatırmışlar 2. Çocuğumdu 4500 çektim..
Kutay-mmm Zeyzeykr tam olarak ne kadar sürede döndüler acaba 3 aylık olduğuna göre 3 ay sonramı cevap için teşekkür ederim
Zeyzeykr Kutay-mmm hayır ben şubatta doğum yaptım mart nisan nayıs üç ayınkinide yatırmışlar 2.çocuğumdu 1500 aylık..toplamda 4500 çektim sizde başvuru yaptıysanız eğer gidip halkbankasından kimliğinizle çekebilirsiniz..
Zeyzeykr Parinas hayır sadece siz çekebiliyosunuz kimliğinizle gidip…imza filan atıyosunuz o yüzden başkası çekemez
Zeyzeykr Kutay-mmm 15 gün sürüyo sanırım değerlendirilmesi siz bence bir sonraki ay alırsınız temmuzun 28 halkbankasına bi gidin