MMatildaa Elosev16 benimde inanilmaz fazla idi doktorum ilaç yazdı başka hicbir sey etki etmiyordu rennie gaviscon vs hepsi en fazla yarım saat rahatlatıyordu sonra kaldiğı yerden devam idi canim lansor’u yazdi bana doktorum
Herseydenbiktim Elosev16 24. Haftadayim soğuk şeyler yiyorum hep yoksa gecmiyor dondurma soğuk su buz soğuk süt aşırıya kacmamak şartıyla ama siz yinede bi araştırın 💖
Seymaaa05 Çok felaket bisey 🥹 bende hala çekiyorum 37 inci haftadayım yoğurt yiyince iyi gelşgpr biraz daha serinliyor gibi midem
hhaziran Elosev16 süt, yoğurt, kefir anlık hafifletiyor. Ayva bana çok iyi geliyordu ama mevsimi geçti🥲 Gaviscon kullanıyorum oda geçirmiyor ama yine diğerlerine göre hafifletiyor
LeylaAB Elosev16 çiğ tahin bir yemek kaşığı yutuyorum bayaaa rahatlatıyor evet yutması zor ama en azından uyuyabiliyorum. Ve belli bir saatten sonra yemek yeme baharatlı salçalı yağlı mayalı özellikle poğaça kek kakao iki gün midemi yakıyor
Supermom488 Elosev16 valla canım soğuk süt kefir iyi geliyor diyorlar bende hiç fayda etmiyordu ben çözümü sade dondurmada buldum 🙈