Merhaba kızlar, 9+2deyim şu anda üç seferdir kontrole başka bir yere gidiyordum ama doğum yapmak istediğim hastane bilkent şehir olduğu için buraya geleyim kaydım bulunsun dedim. Kan ve idrar istedi kaydın girişin olsun diye dedi ama sonuç için tekrar gelmeme gerek yoktur sanırım değil mi ikili tarama için 20sine gün aldı dedi zaten. Çok acemiyim bu konularda kimse içe sinen bir açıklama yapmıyor yardımcı olursanız sevinirim 🥹❤️