dero32 Selam kızlarr 16+4 kontrole gittim cinsiyeti öğrenecektik ancak bebiş göstermedi doktor kız olabilir araya kordon giriyor net değil dedi aynı durumu yaşayan var mı? Bi dahaki aya göreceğiz ama doktorun tahmini doğru çıkabilir mi acaba 🫠
Rukiyeinci94 dero32 Çok cinsiyet değişikliği okudum biride benim bacakları açık olmasına rağmen net konuşmadı.Gönlünüzdeki olur inşallah ama değişebiliyor.
YavruKurtveAnnesi dero32 bu sene baya bir cinsiyet yanılması okudum duydum, 28 haftalık olmuşuz bizim de net değil. Gönlünüzden geçeni hayırlı olanı nasip etsin Rabbim 🌸
dero32 Rukiyeinci94 evet ben de çok gördüm o yüzden zaten doktorum net bir şey söylemedi ama insan merak ediyor 😅
dero32 YavruKurtveAnnesi evet ya çok değişen gördüm ben de ama en kötü detaylıda belli olur diye bekliyorum ama böyle olunca alışveriş de yapamıyor insan
Fatmandrsv Bizde de aynı durum kordon dedi. Chatcptye sordum buradaki arkadaşlara sordum bakalım tahmin verdiler. Bilirlerse artık doktora gitmeye gerek yok 😂
dero32 Fatmandrsv ben de ultrason görüntüsü yok ya heyecandan unuttum çekmeyi 😅 bakalım bekleyeceğiz artık mecbuur
YavruKurtveAnnesi dero32 yok yok bekleyin, detaylı da öğrenirsinizz sağlıkla vaktinde gelsin inşallah 🌸