1 ay önce sezeryan ile doğum yaptım bir hafta on gündür ağrılarım nerdeyse bitmişti bende gaza geldim ve bu hafta temizlik falan derken uzun süre ayakta kaldım. Bir kaç gündür sezeryan bölgemde ağrılarım başladı. Sanki ilk zamanki gibi agri oluyor bazen. üç gündür kanamam var. Adet mi oldum yoksa dikişlerle mi alakali bilmiyorum..benzeri bir şey yaşayan varmı