Masal2021 5+5 haftaligim karından keseyi gördük yolk sac da oluşmuş dedi iki hafta sonra kalp atışı için çağırdı [](https://)
teachermomyy23 Masal2021 canım hayırlı olsun bende çarşamba günü kalp atışını duymak için gidicem inşallah duyarız 🌸
minimomy_ Masal2021 hayırlı olsun bizde 4+5 iz bayramdan sonra kese yide kalp atışınıda görebiliriz inşallah tam 6 haftalık oluyor beta değerim o zamana 15 bin civarı olucak
Masal2021 Hashasim2020 Nuranay73 Eslem2112 teachermomyy23 Pofidik123_ [](https://) kızlar bunlar yuksekmi cikmis
Masal2021 teachermomyy23 ins canim benimle ayniydin dimi sat aynıydı galiba sen kese içinde gitmismydn
teachermomyy23 Masal2021 evet canım sat 23 nisandı.keseyi 4+5 de görmüştük bu çarşamba tekrar gidicem bebek için
Pofidik123_ teachermomyy23 hayır canım benim bat 21 Mayıs 23 Mayıs beta 40.71 27 mayıs beta 186.19 çıktı bugün tekrar tan verdim perşembe günü gitmeyi düşünüyorum doktoruma sende durumlar nasıl
minimomy_ teachermomyy23 teşekkürler benimde tahminen 15 bin küsür olucak randevuya gittiğimde umarım bende görürüm