37+3 de nstde sancı çıktı doktor çatı muayenesi yaptı doğum baslamamis kendini çok yorma dedi 37+5 şuanda..benim sormak istediğim nst sancı çıkması ne ifade ediyor bayramdan sonra gelsin istiyorum doktor da öyle olsun istiyor dokuz ayı o zaman doluyormus sizce bekler mi arada yel sancıları hissediyorum