Benim de anksiyetem var, ilk doğumumu normal yaptım ben yaptıysam herkes yapar 😂 epidural almadım, kesi atılmadı, çok şükür beklediğimden iyiydi. Tabiki kolay demiyorum ama sezeryan de zor kolay değil ki, normal doğum zorluğu doğurana kadar inan hemen kalkıp yürüdüm. Güzel düşün, kötü şeyleri okuma,i. Her doğum farklı bir hikayedir, kafanda hep kendini telkin et, ağrı sancı şeklinde düşünme de bebeğime kavuşucam bu süreç sonunda diye düşün. Sağlıkla kavuşun