Cicek4406 https://imgyukle.com/i/CMdIqf Benim testime de bakar mısınız kızlar çok silik ama bat9 var mıdır sizce
Silan-12 Silik çıksa da var diyorlar git kan ver bence bende yarın tekrar gidiyorum dün beta 28 çıktı inş tutunmaya çalışıyor benim kanamam da var çünkü , ağrısız pıhtısız ama var yani