betlulk05 reyhan03K hayırlısı canım 3 kızı olan cenneti garantilermiş inşallah hakkında hayırlısı olsun sağlıkla güzellikle gelsin prenses 🤲🥰
Rukiyeinci94 reyhan03K Aa hatırladım sizi,bacak arası var gibiydi bebişinizin.Hatta bende atmıştım bebeğimin bacak arasını ? Emin değil mi bu sefer ?
Sayoss reyhan03K ultrason fotoğrafınız var mı banada erkek dedi doktor ama bacakları kapalı kordon da geçiyor dedi bu arada bende eklemek isterim foto ama ekleyemiyorum nasıl yapabilirim
Sayoss reyhan03K Bizede tahmin yapabilir misiniz kızlar bacak arası kapalı ve arkası dönük oluyor zorla bacak arasından bişeyler gördük ama kordon olabilir mi yoksa kesin erkek midir ? 16+4 haftalık
reyhan03K Rukiyeinci94 detaylida öğrendim kız bebek dedi ama ben nedense hala erkek hissediyorum bilemiyorum
Rukiyeinci94 reyhan03K O bacak arasındakini tekrar gördünüz mü o ne o zaman ? Ben az önce sizinkine tekrar baktım da.Net boşluk gösterdimi ?
reyhan03K Rukiyeinci94 bilmiyorum ki canım ben de nedense hala erkek hissediyorum kız bebek gibi degil
reyhan03K Sayoss yok görüntü falan vermedi canım Google mutlu resim yaz ilk çıkan yere tıkla oraya resmi yükle kopyala buraya yapıştır
Rukiyeinci94 reyhan03K Ya işte görmeyince hep böyle bir şüphe kalıyor insanda.Hayırlısıyla,sağlıkla alın kucağınıza.
reyhan03K Sayoss 20 haftalık canim detayliya girdim bütün ölçümleri yaptı son anda ben sordum cinsiyet ne diye kız dedi kesin mi dedim kendi doktorun la gittikçe sorabilirsiniz dedi o kadar
reyhan03K babyprensesmom yok göstermedi doktor bana sadece kız dedi kesin mi dedim doktorunuza gittikçe teyit ettir dedi sor dedi kız bebek dedi
reyhan03K Rukiyeinci94 aynen bana gösterse tamam diyeceğim ama göstermedi usg de vermedi yaa bilmiyorum ki 20 haftadan sonra kesin dir diye düşünüyorum ama içimde şüphe var
Rukiyeinci94 reyhan03K Hala varsa şüpheniz başka bir doktorda net bacak arasına bakın bence küçük değil çünkü elbette görünür.
reyhan03K Rukiyeinci94 aynen başka doktora gideceğim bacak arası görüntüsü ile ben de bakacağım içimdeki şüphe kalkar
SuEr_Tu1512 Sayoss Benimki de böyle tam 17 haftalık. Doktor erkek dedi. Benimde bir oğlum var bunu aşırı kız hissediyordum, detaylıya kadar inanamıycam erkek olduğuna 🤷♀️