Kızlar isyan değil kesinlikle bugünlere şükürler olsun şuan 37+5im hala tüm gün hayattan keyif alamayacağım kadar bulantım oluyor çok fazla kusuyorum günde 6-8 arası prilam içiyorum ona rağmen böyleyim şimdilerde geceleri bitkin düşüp tam uyuyacağım zaman mide yanmalarım bel ağrılarım ve karın sertleşmelerim başladı bebeğim matür doğsun istiyorum ama daha nasıl dayanacağım bilemiyorum afedersiniz lavaboya bile gidemiyorum gücüm hiç yok aranızda böyle bir durum yaşayan var mı tavsiyelerinize ihtiyacım var 🤰