Salise2 bende dün düşündüm bunu korunmayı bıraktıktan sonra denememe rağmen 1 senedir tutmadı daha önce korunuyorduk 1,2 kez korunmadan olunca gebelik olmuştu ama düşük yaptım acaba rahim sürekli korunmasız hissedince normal mi benimsiyor nedir şimdi sadece yumurtlama. Zamanı korunmamayı düüüünüyorj