Tgbakrc Kızlar bu sabah kasıklarımda adet sancısı gibi sancı vardı . Daha sonra durdu sonra bebek hareketleri vajinamın Prada bayağı hareketliydi . Ve o her oralarda hareket ettiğinde canım acıyordu . Bu doğum mu korkmalı mıyım ?
babyshark__ Tgbakrc sancılar yalancı sancı gibi canım gectigine göre bebisin yeri daraldigindan aşağıda hissediyor olabilirsn
MaviNur25 Tgbakrc sancılar düzenli gelmiyorsa pozisyon değişikliğinde ve dinlenince gecmiyosa problem olabilir. Bende 31den beri Aynı şeyi yasıyorum suan 34+5im hareketleri falan hep özel bölgede baskı yapıyor sancıda arada oluyor şuan bile yazarken bas pozisyon kafası özel bölgemde oynuyo baskılıyo 🤦🏼♀️🥹
Esma006 Tgbakrc aynı haftadayiz 33+5 im bende 30da iken benim de asagilardaydi bebek şuan karın deliğimin oralarda normal bir durum sancı ise yatmakla pozisyon değiştirmekle geçmiyor ise doktora gidin derim
MinikBrokoli Aynı haftadayız, bende bazen çok aşağıda hissediyorum çıktı çıkacak gibi ağrı yapıyor bi de , dinlenince geçiyor,