Kizlar biraz once afedersiniz peceteye pembe akinti geldi. Bi bos gebeligim olmustu bundan once. Birde 6 haftalikken falan yine gelmisti pembe akinti doktorum kan uyusmazligi ignesi yaptirdi hemen cunku esimle aramizda kan uyusmazligi var. Su an cok korktum bu durumu yasayan var mi? Acile gitmeyi dusunuyorum ama bilemedim ilgilenirler mi