Kızlar… Benim çocuklar gelmek bilmiyor😂 ilk çocuğumda 41+2 de olduğu için doktoruma önceden söylemişdim. 39 cu haftada rahim yumuşatıcı iyneler olundum, hareketli bir hamilelik geçirdim lakin olmayınca olmuyor. Gelmedi benim bebek. Bu gün 40 +1 iz şimdi suni sancı almaya gidiyorum. Burda suni hakkında o kadar çok şey okudum ki, olumlu olumsuz… Korku dan karnım ağrıyor. 💋Sonucu sizlerle bölüşürüm