Dilaaayy15 canım sürekli bebekle ilgili şeylerle dolu aklımız özellikle kötü senaryolara çok müsaitiz , ne haberci rüyası yani asla öyle düşünme ne gerek var , böyle ruyalar gorunce ben kimseye bile anlatmıyorum Allahim sen yazdıysan boz diyip estagfurullah tövbe diyorum geçiyorum sende öyle yap canım , neye inanırsan onu çekersin kendine