mor_menekse1 Kanye haklısın canım bnde Çarşamba eşim ewde cocukalri bırakıp gidicem hastane için erken diye düşünüyorum randevu da yok yakın zamanda iki hafta sonraya bulabildim tşk ederim yorumladigin için 😍