mehtapdnz Günaydin kizlar bugün 27+1deyiz kaldi 90 gün şükür .. aynı haftalarda olan gebişler iyimisiniz heycan varmı🫢👼
Parinas mehtapdnz bende 26+5 im. 3 gün sonra son 90 oluyor inşallah ☺️🤲🏼 heyecan yok daha önce 2 kere daha yaşadığım için artık alıştım sürece 😀ama son haftalarda ne olur bilmem ☺️
NoName_ mehtapdnz tam 27.haftaya girdik bugün🥹minik bir patlıcan oldukk Allahımm bir yandan korkuyorum bir yandan o kadar heyecanlıyım kii sağlıkla kavuşalım🩵
Zeynep0742 Bende bu hafta 27 olacağım 😊 çok heyecanlıyım hemen kucağıma almak istiyorum kızımı. Şimdiden kıskanmaya başladım neden bilmiyorum kimse sevmesin sadece ben seveyim istiyorum 😄
mehtapdnz NoName_ amin bir solukta inşallah evlenmeden önce nasıl dogum yapılır diye korkardim şimdi yeterki sağlıkla kucagima alayım ona iyi bir anne olayim diye dua ediyorum 🫂
mehtapdnz 2cocuk2kopek banada doktor 10 ağustos dan sonra dogura bilirsin dedi bizimki 8.9 gün erken gidiyor babasinin dogum gününe yetisir belkı diye beklıcez😆 her yıl eşime dogum günü hediye almadan kurtulurum diye 🤭
2cocuk2kopek mehtapdnz benimde önde ama dediğim gibi sezaryen olduğu için bi etkisi yok😅😅 hadi bakalım yetişir inşallah