Kızlar yarın sezeryan doğumum olacak nasip olursa ilk doğum oldukça heyecanlıyım bebeğimle 9 aydır aynı bedende olmak hem çok güzel hemde oldukça zordu şükür sıkıntısız bir hamilelik geçirdim. Ama yarın ayrılacağımı artık içimde hissetmeyeceğimi bilmek beni biraz hüzünlendiriyor 🥹 kucağıma alınca ne hissedeceğim kim bilir bu sefer de sanırım iyi ki doğurmuşum derim. Yani duygularım oldukça karışık kızlar 🌸🤍