Ayla1 Meral_63 ben gece yatmadan önce 2 tane birden içip gün içerisinde de kullanıyordum azaldıkça azalttım inşallah faydası olur umarım en kısa zamanda geçer çok iyi anlıyorum seni 🤲🏻
DuruDefne_mommy Meral_63 benim kusmalarim çok tuhaf ama akşamları oluyo sadece.Umarim bir an önce geçer insanı yoruyor gerçekten
_yessimm DuruDefne_mommy genelde 3 aydan sonra bıçak gibi kesiliyor kusmalar insanlığını sizinde öyle olur
_yessimm Meral_63 ilk çocuğum erkek hiç bulantım olmadı , ikincide bulantım oldu 15 haftalığız daha cinsiyetini öğrenemedim ama kuzenim kız bebeğe hamileyken ilk 3 ay kusmuştu aynı şekilde arkadaşımda kız bebeğe hamileyken kusmuştu
Esseraa22 @Meral_63 aynen bende inanmıyorum benim karnında sivri erkek diyorlar 25 haftalık olmuşum cinsiyet belli ısrarla erkek diyorlar bende artık he diyip geçiyorum
Kivircikannee Meral_63 benimde bulantım olduğu için bana hep erkek dediler erkek uğraştırırmış falan 🤣🤣🤣 kız da anlamamışlar
dedimolabilirrr Meral_63 benim dün bıçak gibi kesildi 14 haftalık olduk ben de şoktayım artık ağlıyordum hiç geçmeyecek bu diye gerçekten geçiyormuş 🙈 Prilam kullanıyordum ilaç o baya tutuyordu ama uyku çok yapıyordu artık onu da bıraktım bin şükür dinç hissediyorum bugün kendimi merak etmeyin geçecek 🥲
dedimolabilirrr Meral_63 benim de bulantımı kesmedi hiç ama kusmamı biraz azaltmıştı serum çok yedim bende çok zor günlerdi inşallah çabucak geçer sizinde
Alya05 Meral_63 bulantı ilacı kullan başka çare yok 3 ayı bitırsek kusmalarda biter inşallah Bende 9 haftalıkta başladı şuan 10+5 teyim ilaç içmesem sürekli bulantım oluyor kusuyorum. Düzenli ilacı içiyorum artık en azından bulantım yok kusma yok
Meral_63 Alya05 vala ben halsizim doktora dedim bana serum yazdı c vitamini iğne yazdı seruma karışıp vurulacak 1 kg lik serumlar 🥹 bebeğim sağ Salim olsun da bişey istemiyorum
Alya05 Meral_63 sorunları yaptığımda iyi geliyordu. Bulantı ilacıda katıyordu içine sıvı kaybi içinde iyidir