busra__20022025 Ben bugün doğuma gireceğim inşallah suni sancı ile olacak şuan bebeğin gelmek gibi bir isteği yok yeri rahat sanırım 😅 ama mecbur tombul bir yavru olduğu için doğması gerekiyor 🐣🥲 dua edin bana güzel anneler
keyfimin-kahyasi-misin busra__20022025 gün bitmeden sağlıcakla kavuşun inşallah ♥️❣️ben gibi 2 Haziran doğumlu bir bebikin olur maşallah inşallah 🤣❣️
Sevgilimmmmmmm busra__20022025 benim de erkek 39 haftalığım doktora göre 41 ama gelesi yok bebeğimin 😖
keyfimin-kahyasi-misin busra__20022025 bide şey odicem sancı çekerken Meryem suresi innsarah falan dinle aşırı faydası oluyor
Biannelik önerebileceğim en önemli şey sana yürüyüş hakkı verdiklerinde hemen ördek yürüyüşü yap çok etkili oluyor sancı geldiğinde derin nefes al ver .Sağ Salim kucağına alırsın inşallah 😗